Clinique Bonus FAQs
Τελευταία Ανανέωση: 25 Μαϊου, 2018
- Τι είναι το Clinique Bonus;
- Πως μπορώ να γίνω μέλος;
- Ποιος μπορεί να συμμετάσχει στο Clinique Bonus;
- Πως μπορώ να συνδέσω την υπάρχουσα κάρτα μου;
- Με ποιους όρους συμφωνώ με την εγγραφή μου στο Clinique Bonus;
- Πως λειτουργεί το Clinique Bonus;
- Ποια είναι τα προνόμια του προγράμματος;
- Πως κερδίζω πόντους;
- Γιατί δεν βλέπω τους πόντους μου;
- Πως μπορώ να ενημερωθώ για τους πόντους μου;
- Σε πόσο καιρό θα φανούν οι πόντοι στον λογαριασμό μου;
- Τι θα συμβεί στους πόντους μου εάν επιστρέψω ένα προϊόν ή ακυρώσω μία παραγγελία;
- Πως μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου;
- Οι πόντοι μου μπορούν να λήξουν;
- Μπορεί να τερματιστεί η λειτουργία του Clinique Bonus;
- Πως μπορώ να τερματίσω την συμμετοχή μου στο Clinique Bonus;
- Αν είμαστε παρέα και πραγματοποιήσουμε αγορές, πως πιστώνονται οι πόντοι;
Τι είναι το Clinique Bonus;
Tο Clinique Bonus είναι ένα Πρόγραμμα επικοινωνίας και ανταμοιβής των πιστών πελατών της Clinique. Σύμφωνα με αυτό, οι συμμετέχοντες αποκτούν πρόσβαση σε εξειδικευμένες διαγνώσεις και συμβουλές για το δέρμα τους, συμμετοχή σε ειδικές προσφορές, προσωπικές προσκλήσεις σε εκδηλώσεις, ενημερώνονται για τα νέα της εταιρείας με αποστολή διαφημιστικού υλικού και κάθε είδους επικοινωνία (έντυπη, email, τηλέφωνο, sms, mms, κ.λπ.). Επίσης δύνανται να συλλέγουν πόντους με τις αγορές τους, σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους όπως εκάστοτε ορίζονται από την εταιρεία. Οι πόντοι αυτοί μπορούν να εξαργυρωθούν και αντιστοιχούν σε διάφορα δώρα, σύμφωνα με τους εκάστοτε όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται στα σχετικά ισχύοντα ενημερωτικά έντυπα ή στη σχετική σελίδα του ιστότοπου www.clinique.gr και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των όρων του προγράμματος.
Πως μπορώ να γίνω μέλος;
Υπάρχουν δύο απλοί τρόποι για να γίνεις μέλος του Clinique Bonus:
1. Μέσω του site www.clinique.gr Σε αυτή την περίπτωση πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο site και στην συνέχεια να δημιουργήσετε νέα κάρτα ακολουθείτε τον σύνδεσμο ΣΥΝΔΕΣΗ/ΕΓΓΡΑΦΗ και επιλέγετε ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΑΣ ΚΑΡΤΑΣ.
2. Σε οποιοδήποτε κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχει στο πρόγραμμα, ζητώντας την βοήθεια της εκάστοτε Συμβούλου Ομορφιάς.
Ποιος μπορεί να συμμετάσχει στο Clinique Bonus;
Το πρόγραμμα Clinique Bonus προσφέρεται από την ESTEE LAUDER HELLAS A.E.. Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα επιτρέπεται σε φυσικά πρόσωπα, που είναι νόμιμοι κάτοικοι Ελλάδος και τουλάχιστον 18 ετών, μόνο για προσωπική χρήση. Εταιρείες, ενώσεις ή άλλες ομάδες δεν θα μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα. Δεν απαιτείται αγορά προϊόντος για να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί για επιχειρηματικούς ή εμπορικούς σκοπούς. Οι εργαζόμενοι και τα άτομα που απασχολούνται από τους επιχειρηματικούς εταίρους της Εταιρείας μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Πρόγραμμα αλλά μόνο για προσωπική χρήση. Η Εταιρεία μπορεί να μην επιτρέψει τη δημιουργία λογαριασμού, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή της αυτή.
Πως μπορώ να συνδέσω την υπάρχουσα κάρτα μου;
Η σύνδεση υπάρχουσας κάρτας μπορεί να γίνει με 2 τρόπους: Δημιουργείτε λογαριασμό στην ιστοσελίδα www.clinique.gr και έπειτα πηγαίνετε στην σελίδα του Clinique Bonus. Στην συνέχεια πατάτε στο κουμπί ΣΥΝΔΕΣΗ/ ΕΓΓΡΑΦΗ και στην σελίδα που εμφανίζετε επιλέγετε ΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΡΤΑΣ. Στην συνέχεια συμπληρώνετε το κινητό τηλέφωνο που έχετε περασμένο στην υπάρχουσα κάρτα. Θα λάβετε ένα sms με ένα κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στην οθόνη. Αφού ολοκληρωθεί η επαλήθευση των στοιχείων η σύνδεση της κάρτας έχει ολοκληρωθεί. Στην περίπτωση που έχετε ήδη ολοκληρώσει κάποια αγορά από την Clinique Online και κατά την διαδικασία της ολοκλήρωσης παραγγελίας κάνατε click στην επιλογή συμμετοχή στο Clinique Bonus παρακαλούμε καλέστε στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2106595600 για να σας βοηθήσουν να συνδέσετε την υπάρχουσα κάρτας σας.
Με ποιους όρους συμφωνώ με την εγγραφή μου στο Clinique Bonus;
Με την συμμετοχή σας στο Clinique Bonus, συμφωνείτε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους Όρους και Προϋποθέσεις του προγράμματος, με την Πολιτική Απορρήτου και με τους Όρους και Προϋποθέσεις της ιστοσελίδας και με όποιες αλλαγές και τροποποιήσεις μπορεί να γίνουν.
Πως λειτουργεί το Clinique Bonus;
Το Πρόγραμμα Clinique Bonus είναι βασισμένο σε πόντους. Με κάθε 1 € αγορών, είτε από το www.clinique.gr είτε από κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχει στο Πρόγραμμα, κερδίζετε 1 πόντο. Εάν οι αγορές έχουν γίνει μέσω του www.clinique.gr οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την τιμολόγηση και πληρωμή της παραγγελίας (σε περίπτωση αντικαταβολής οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την ενημέρωση από την εταιρεία courier παράδοσης της παραγγελίας) ενώ στα σημεία λιανικής πώλησης ενημερώνονται με την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Το Πρόγραμμα αποτελείται από 3 επίπεδα στα οποία προσφέρονται διαφορετικά δώρα τα οποία μπορείτε να αποκτήσετε με την εξαργύρωση πόντων, εφόσον επαρκούν. Για να δείτε αναλυτικά τα δώρα που προσφέρονται ανά επίπεδο παρακαλούμε πατήστε εδώ. Οι πόντοι έχουν χρονική ισχύ ενός ημερολογιακού έτους.
Ποια είναι τα προνόμια του προγράμματος;
Tο Clinique Bonus είναι ένα Πρόγραμμα επικοινωνίας και ανταμοιβής των πιστών πελατών της Clinique. Σύμφωνα με αυτό, οι συμμετέχοντες αποκτούν πρόσβαση σε εξειδικευμένες διαγνώσεις και συμβουλές για το δέρμα τους, συμμετοχή σε ειδικές προσφορές, προσωπικές προσκλήσεις σε εκδηλώσεις, ενημερώνονται για τα νέα της Εταιρείας με αποστολή διαφημιστικού υλικού και κάθε είδους επικοινωνία (έντυπη, email, τηλέφωνο, sms, mms, κ.λπ.). Επίσης δύνανται να συλλέγουν πόντους με τις αγορές τους, σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους όπως εκάστοτε ορίζονται από την Εταιρεία. Οι πόντοι αυτοί μπορούν να εξαργυρωθούν και αντιστοιχούν σε διάφορα δώρα, σύμφωνα με τους εκάστοτε όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται στα σχετικά ισχύοντα ενημερωτικά έντυπα ή στη σχετική σελίδα του ιστότοπου www.clinique.gr και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των Όρων του Προγράμματος.
Πως κερδίζω πόντους;
Για να κερδίσετε πόντους θα πρέπει να γίνετε μέλος του Clinique Bonus και στη συνέχεια με κάθε 1 € αγορών, είτε από το www.clinique.gr είτε από κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, κερδίζετε 1 πόντο.
Γιατί δεν βλέπω τους πόντους μου;
Στην περίπτωση που εξαργυρώσετε κάποιο από τα διαθέσιμα δώρα του Clinique Bonus τότε οι διαθέσιμοι πόντοι σας θα μειωθούν βάση του επιπέδου στο οποίο ανήκει το δώρο που εξαργυρώσατε και σε πόσους πόντους αντιστοιχούσε. Σε περίπτωση επιστροφής κάποιας αγοράς οι πόντοι που είχαν περαστεί από την συγκεκριμένη αγορά αφαιρούνται από το λογαριασμό σας. Οι πόντοι έχουν χρονική ισχύ από 01/03 έως 28/02. Στην αρχή κάθε χρόνου οι πόντοι μηδενίζονται και ξεκινάτε να μαζεύετε εκ νέου πόντους. Εάν ωστόσο δεν βλέπετε τους πόντους σας ενώ δεν υφίσταται ένας από τους παραπάνω λόγους μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2106595600 ή μέσω email customerservice@gr.clinique.com.
Πως μπορώ να ενημερωθώ για τους πόντους μου;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τους πόντους σας με τους ακόλουθους 3 τρόπους:
- Μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στο site μας.
- Καλώντας μας στο 2106595600 (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:30).
- Από τις αισθητικούς στα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Σε πόσο καιρό θα φανούν οι πόντοι στον λογαριασμό μου;
Εάν οι αγορές έχουν γίνει μέσω του www.clinique.gr οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την τιμολόγηση και πληρωμή της παραγγελίας (σε περίπτωση αντικαταβολής οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την ενημέρωση από την εταιρεία courier παράδοσης της παραγγελίας) ενώ στα σημεία λιανικής πώλησης ενημερώνονται με την ολοκλήρωση της αγοράς σας.
Τι θα συμβεί στους πόντους μου εάν επιστρέψω ένα προϊόν ή ακυρώσω μία παραγγελία;
Πως μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου;
Μόλις μαζέψετε αρκετούς πόντους θα μπορείτε να προβείτε σε εξαργύρωση τους. Το Πρόγραμμα αποτελείται από 3 επίπεδα στα οποία προσφέρονται διαφορετικά δώρα. Για να δείτε αναλυτικά τα δώρα που προσφέρονται ανά επίπεδο παρακαλούμε πατήστε εδώ. Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει μέσω του www.clinique.gr μαζί με κάποια αγορά σας είτε σε κάποιο κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχουν στο πρόγραμμα χωρίς να χρειάζεται να κάνετε κάποια αγορά.
Μπορεί να τερματιστεί η λειτουργία του Clinique Bonus;
Οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα να προβούν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση στην επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των στοιχείων τους, τα οποία τηρούνται σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2106595600 ή μέσω email customerservice@gr.clinique.com.
Πως μπορώ να τερματίσω την συμμετοχή μου στο Clinique Bonus;
Οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα να προβούν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση στην επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των στοιχείων τους, που τηρούνται στο εν λόγω αρχείο κατά την πολιτική απορρήτου, όπως ισχύει, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2106595600.