Επιστροφές
Στην Clinique Online, εγγυόμαστε για την ικανοποίηση από τις αγορές σας!
Αν για οποιονδήποτε λόγο δε μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 14 ημερών ακολουθώντας τα βήματα
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από την Clinique Online, παρακαλώ ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα:
1. ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ (+30) 210 6595600
Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210 6595600 (Δευτέρα-Παρασκευή 9 π.μ.- 5.30μμ) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση customerservice@gr.clinique.com
2. ΣΥΣΚΕΥΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Συσκευάστε προσεκτικά τα προϊόντα και συμπεριλάβετε το παρόν Δελτίο Αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.
3. ΑΠΟΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ
Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Στο σημείο αυτό δε θα σας ζητηθεί να καταβάλετε αντίτιμο μεταφορικών. Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση: Estée Lauder Ελλάς, 4η Έξοδος Αττικής Οδού, Θέση Κύριλλος, 19300, Ασπρόπυργος, Ελλάδα.
Ποιο είναι το κόστος επιστροφής των προϊόντων;
Αν η επιστροφή γίνεται για λόγους άλλους από ελαττώματα στα προϊόντα, ελλείψεις ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς.
Για επιστροφές που θα γίνουν με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier, μετά από συνεννόηση με τον τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, το κόστος επιστροφής διαμορφώνεται στα 3€ (το ποσό αυτό ενδέχεται να τροποποιηθεί
σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας courier που ισχύει από καιρό σε καιρό). Το ανωτέρω ποσό δε θα καταβάλλεται στον courier που θα έρθει να παραλάβει τα προϊόντα, αλλά θα παρακρατηθεί από το τελικό ποσό προς
επιστροφή σε εσάς.
Σε πόσο καιρό και με ποιο τρόπο θα λάβω την επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που επέστρεψα;
Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα ενημερωθούμε για την απόφασή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα, υπό τον όρο ότι τα προϊόντα θα σταλούν πίσω συσκευασμένα, αχρησιμοποίητα και άθικτα. Στην περίπτωση επιστροφής, ολόκληρης παραγγελίας και όχι μέρος της, θα σας επιστρέψουμε και τυχόν αρχικό κόστος αποστολής που καταβάλλατε, με την προϋπόθεση να μην υπερβαίνει το κόστος της οικονομικότερης μεθόδου που προσφέρεται στην ιστοσελίδα. Επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία. Για πληρωμές μέσω πιστωτικών / χρεωστικών καρτών, η επιστροφή χρημάτων γίνεται απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή. Ειδικά για τις παραγγελίες που εξοφλούνται μέσω Αντικαταβολής ή IRIS Online Payments, ο πελάτης θα πρέπει να μας παράσχει έναν τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) προκειμένου να πιστώσουμε το αντίστοιχο ποσό. Ο χρόνος για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκδότρια τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Το προϊόν μου έφτασε με φθορές. Τι πρέπει να κάνω;
Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 210 6595600.